Godmorgon!

Gud så duktig jag känner mig, jag är redan uppe tänka sig !

Igår så börjae kvällen med att vi skulle hem till ett par fjortisar, på hötroget och dom skulle tyddligen "driva" med mig. Haha vilket skämt, och dom var 96or ? Så vi dorg hem till Johan på vid stadshagen där han har en egen lägenhet. Började lite smått med att vi körde sanning eller konka. Haha ? Det gick från att slicka sina medspelare på tuttarna och näsorna pussas och blablabal. Kul faktikst.

Sen så skulle alla "fyllekäka" men det är inte ritkigt min grej. Men på donken i fredhamsplan så träffade jag iallfall Amir Sara och hans kompisar, och jag kunde sjunga Ja må o leva iallfall ^^Senare så drog jag hem runt kl 3. VAr illfall rätt så kul igår :´)

 

Chris sexy




" Sanning eller konka?"



Jag och Linda :)




folket :)



Haha jag och David



"konka" strula med Ballie...



Jag och sötaste Chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0