Frukost/luch

Blev det tydligen. Jag har märkt en sak, jag har gått upp i vikt och fått kurvor. Jag har både bröst och lite rumpa. Och lite "kurvor" eller vad man ska kalla det runt magen. Mina smala ben kan jag bara tacka gud för, folk som säger att jag är anorextisk så stämmer det det verkligen inte! Jag väger ca 47 kilo.

Grejen med den är att jag alltid vart smal är för att jag aldrig haft någon sepciell passion till aambrugare och sånt. Om det står en bigmac i kylskpået och en sallad så väljer jag mkt helldre salladen. Inte för att det är mindre fett, bara för att det är godare. Jag har inte låtsas bantat, skulle aldrig göra det för att få mer läsare. Jag har aldrig i hela mitt liv tänk på vad jag läkat :)




Gick precis ner och handlade sushi, muums. Hur kan jag ha råd att "äta ute" eller vad man ska kalla det varje dag ? Jag har en pappa som har pengar. Tillskillnad från vissa bloggares mamma som tar bostadsbidrag för att ha råd med hyran.. Hum ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0