HAHA DISS


Klicka f�r att st�nga bilden

 

Det där med att blogga likadant som K ..

Hennes blogg är jätte bra tycker jag. Men att hon har en del små coppycats te.x som Dessie. Som härmar veranda inlägg , tex som i hiss/dissen " jag bestämmer" och hur kan det komma sig att du började skriva "I-landproblem" vart fick du det ifrån ? Jo det kan man ju undra. U made me, men tyvärr så blev du en dålig kopia av Kisse.

Folk med fet grå utväxt.

Visst okej jag har kort hår, men folk som har typ 3 hårstrån på huvudet som är olika långt. Och en fet grå växt, det finns en viss bloggare som aldrog betalt en hårfräg själv. Och när vi färgade håret sist var i maj Huh :S Nasty ? Eller hur..

 

Överdriven sne snebena.

Det har aldrig vart snygt och kommer aldrig att bli det heller. Okej man behöver inte ha värsta mittbenan. Men en snebena så att håret bli stort ? Gud, det är fjortisstil på hög nivå..

 

Överdrivet kortaklänigar ( som egentligen är tunikor)

Jo, strösta fashionfloppen du kan göra. Visst jag tycker om kortkorta klänninger. Men den är både genmsklnlig och för kort ? Med en falsk loiuse vishon ( som jag säger haha när någonting är falskt) och trashade klackskor, jo hela den bruden är ju trash. Och en dålig kopia av mig, hon härmar mig med kläderna hela tiden =(

 

 

( förlåt om jag lånade bilderna av en viss bloggare, men dom stämde faktikst in på allt det jag inte tycker är snyggt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0